close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده
  • مشاوره و آموزش

    بازدید :272
    يکشنبه 25 اسفند 1398زمان :19:07
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    برای اکثریت ما، مفاهیمی مانند یادگیری عمیقو هوش مصنوعیهنوز واژه هایی بیگانه هستند. بیشتر افرادی که برای اولین بار با این اصطلاحات مواجه شده اند با احساساتی ترکیب از تردید و ارعاب واکنش نشان می دهند. چگونه می توان به ماشین ها آموزش داد و آن ها را وادار به انجام کارهای انسانی کرد؟ چه چیزی رفتار انسان گونه ماشین ها را توجیه می کند؟
    این ها سوالاتی مهم و بحث برانگیز در زمینه دیپ لرنینگهستند. اما انسان همچنان قادر به پاسخ گویی و برطرف کردن تمامی تردیدهاست. به شرط آن که مایل به بررسی کاربردهای یادگیری عمیق و هوش مصنوعی در زندگی روزمره خود باشید. در این مقاله، ما ده کاربرد جالب دیپ لرنینگ و هوش مصنوعی را در زندگی روزانه بررسی می کنیم.

    نگاهی کوتاه به مفهوم یادگیری عمیق

    یادگیری ماشین و یادگیری عمیق هر دو زیر مجموعه هوش مصنوعی هستند. اما یادگیری عمیق مرحله تکامل یافته و پیشرفته یادگیری ماشین است. در یادگیری ماشین، برنامه نویسان انسانی الگوریتم هایی را ایجاد می کنند که با استفاده از داده ها، تجزیه و تحلیل می کنند.
    یادگیری عمیق با یادگیری ماشین متفاوت است زیرا در یک شبکه عصبی مصنوعی کار می کند که از مغز انسان الگو گرفته است. چنین ماشین هایی با ظرفیت یادگیری عمیق نیازی به پیروی ازدستورالعمل برنامه نویسان انسانی ندارند. در واقع دیپ لرنینگ از طریق حجم عظیم داده هایی که ما روزانه ایجاد می کنیم فعالیت می کند.
    مدل های یادگیری عمیق در برخی جهات از هوش مصنوعی برتری دارند. برای مثال در بحث تشخیص تصویر، الگوریتم یادگیری عمیق دو برابر موثرتر از هر الگوریتم دیگر عمل می کنند.
    فرض کنید یک مدل هوش مصنوعی به دقت ۵٠ درصد برسد. در این صورت این دستگاه برای استفاده مناسب نخواهد بود. برای مثال یک اتومبیل را در نظر بگیرید. یک فرد به اتومبیلی که ترمزش در ۵٠ درصد مواقع کار می کند اعتماد نمی کند. در حالی که اگر دقت مدل هوش مصنوعی سیستم به حدود ٩۵ درصد برسد برای استفاده عملی بسیار مطمئن تر خواهد بود. این سطح از دقت فقط با الگوریتم های یادگیری عمیق حاصل می شوند.

    ٩ کاربرد یادگیری عمیق در زندگی روزانه

    در ادامه به کاربردهایی که دیپ لرنینگ تا کنون در صنایع مختلف داشته است می پردازیم.

    ١. دید رایانه ای (دید کامپیوتری)

    دیپ لرنینگ و یادگیری عمیق و هوش مصنوعی

    گیمرهای حرفه ای بطور مکرر با ماژول های دیپ لرنینگ در تعامل هستند. شبکه های عصبی عمیق قدرت تشخیص، طبقه بندی، ترمیم تصویر را دارا هستند. همچنین، آنها حتی قادر به تشخیص رقم های دست نویس در یک سیستم رایانه ای هستند. در راستای آموزش، یادگیری عمیق سوار بر شبکه عصبی فوق العاده ای می شود تا ماشین ها را قادر سازد از بینایی انسان تقلید کنند.

    ٢. ربات های مبتنی بر دیپ لرنینگ

    دیپ لرنینگ و یادگیری عمیق و هوش مصنوعی

    محققان Nvidiaیک سیستم هوش مصنوعی ایجاد کرده اند که به روبات ها کمک می کند تا حرکات انسان را بیاموزند. امروزه روبات های خانه داری که اقداماتی را بر اساس ورودی های هوش مصنوعی از چندین منبع انجام می دهند، متداول هستند. همانند مغز انسان که وقایع را با توجه به تجربیات گذشته و احساسات آنالیز می کند؛ فرایندهای دیپ لرنینگ هم به روبات ها در انجام وظایف با توجه به عقاید هوش مصنوعی کمک می کند.

    ٣. ترجمه خودکار

    ترجمه های خودکار قبل از ظهور یادگیری عمیق نیز وجود داشته اند. اما یادگیری عمیق به ماشینها کمک می کند تا ترجمه ها را با دقت بالایی ارائه دهند؛ دقتی که در گذشته وجود نداشت. بعلاوه، یادگیری عمیق همچنین در ترجمه به دست آمده از تصاویر نیز کارآمد بوده است؛ فرایندی کاملاا جدید که با استفاده از تفسیر سنتی مبتنی بر متن امکان پذیر نبود.

    ۴. تجربه مشتری

    دیپ لرنینگ و یادگیری عمیق و تجربه مشتری و هوش مصنوعی

    بسیاری از مشاغل قبلا از یادگیری ماشین در زمینه تجربه مشتری استفاده کرده اند. به عنوان مثال می توان از پلتفرم های سلف سرویس آنلاین نام برد. بعلاوه، بسیاری از سازمان ها اکنون به یادگیری عمیق برای ایجاد گردش کار قابل اعتماد وابسته هستند. بیشتر ما قبلا با ربات های چت ( Chatbots) که توسط سازمان ها مورد استفاده قرار گرفته اند آشنا هستیم.
    برای بهبود تجربه مشتری می توان از یادگیری عمیق برای تشخیص گفتار استفاده کرد. فناوری تشخیص گفتار مدت مدیدی است که وجود دارد ، اما تا رسیدن مدل های یادگیری عمیق ، تبدیل به یک محصول قابل فروش نمی شود.
    نسل جدید کاربران مایلند با دستگاه و وسایل ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال siri اپل را در نظر بگیرید، که امکان فرمان صوتی و تشخیص صدا را نیز فراهم می کند. برقراری ارتباط با siri شبیه به تعامل با یک انسان است.

    رابط کاربری Siri به ظاهر ساده به نظر می رسد. اما، الگوریتم های هوش مصنوعی طراحی شده در آن بسیار پیچیده هستند.
    سیستم ها و دستگاه های اتوماسیون خانگی از طریق دستورهای صوتی کار می کنند. در این زمینه، یادگیری عمیق می تواند تجربه مشتری را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. با توجه به تکامل کاربردهای یادگیری عمیق می توان انتظار داشت پیشرفت های بیشتری را در این زمینه شاهد باشیم.

    ۵. اتومبیل های خودران

    دیپ لرنینگ و یادگیری عمیق و اتومبیل های خودران و هوش مصنوعی

    اگر به اندازه کافی خوش شانس بودید تا یک اتومبیل بدون راننده در حال حرکت را ببینید؛ بدانید که چندین مدل هوش مصنوعی به طور همزمان در آن در حال فعالیت هستند. بعضی مدل ها در شناسایی علائم رانندگی و بعضی در تشخیص عابرین پیاده مهارت دارند. بسیاری بر این عقیده هستند که اتومبیل های خودران ایمن تر از اتومبیل های دارای راننده عمل خواهند کرد.

    ۶. رنگ آمیزی

    در گذشته اضافه کردن رنگ به فیلم های سیاه و سفید یکی از وقت گیرترین شغل ها در تولید رسانه بود. اما به لطف مدل های یادگیری عمیق و هوش مصنوعی افزودن رنگ به عکسها و فیلمهای B/W، اکنون از همیشه راحت تر است.

    ٧. تجزیه و تحلیل تصویر و تولید زیرنویس

    دیپ لرنینگ و یادگیری عمیق و تجزیه و تحلیل تصویر و هوش مصنوعی

    یکی از بزرگترین شاهکارهای یادگیری عمیق امکان شناسایی تصاویر و تولید زیرنویس های هوشمند برای آنها است. در حقیقت تولید شرح تصاویر با استفاده از هوش مصنوعی به قدری دقیق است که بسیاری از انتشارات آنلاین در حال حاضر از این گونه تکنیک ها برای صرفه جویی در وقت و هزینه استفاده می کنند.

    ٨. تولید متن

    ماشین ها اکنون توانایی تولید متن جدید از ابتدا را دارند. آن ها می توانند نگارش، گرامر و سبک یک متن را یاد بگیرند و اخبار مؤثر را بنویسند. روبات های روزنامه نگاران که بر مدلهای یادگیری عمیق سوار شده اند؛ حداقل بیش از سه سال است که گزارش های دقیقی از مسابقات ارائه می دهند. و این مهارت منحصرا محدود به نوشتن گزارش نیست.
    تولید متن مبتنی بر هوش مصنوعی تا حدی مجهز است که قادر به تحلیل بخش نظرات نیز می باشد. تا به امروز تولید متن در زمینه های مختلف، از مباحث مربوط به کودکان تا مقالات علمی، بسیار کارآمد بوده است.

    ٩. شناسایی زبان

    دیپ لرنینگ و یادگیری عمیق و شناسایی زبان و هوش مصنوعی

    در این زمینه، دستگاه های دیپ لرنینگ قادر به تشخیص لهجه های مختلف هستند. به عنوان مثال، ابتدا ماشین می تواند درک کند که فرد در حال صحبت به زبان انگلیسی است. سپس بر اساس گویش تمایز قائل می شود. بعد از تشخیص گویش، پردازش زبان توسط هوش مصنوعی دیگری که به آن زبان مسلط است انجام می شود. ناگفته نماند که در هیچ یک از این مراحل مداخله انسانی صورت نمی گیرد.

    این موارد تنها چند نمونه از کاربردهای یادگیری عمیق بودند که تاکنون وجود دارند. یادگیری عمیق راهی را برای شرکت ها فراهم می کند تا ماژول های یادگیری را توسعه دهند. وقتی الگوریتم های پیچیده تر و غنی تری ایجاد شوند، شرکت ها قادر خواهند بود به رشد فزاینده دست یابند.

    منیع مطلب: https://amanjacademy.com/9_interesting_application_of_deep_learning/



    مشاهده پست مشابه : ساخت فروشگاه اینترنتی با سورس کد آماده به همراه اپلیکیشن اندرویدی فروشگاه اینترنتی
    بازدید :173
    جمعه 23 اسفند 1398زمان :15:06
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    زمان پاسخ سروریا (response)به میزان زمانی گفته می‌شود که سروربرای پاسخ به مرورگر شما نیاز دارد،
    مهم نیست صفحات وب‌سایتشما از لحاظ سرعتتا چه حد بهینه باشند، اگر زمان پاسخ سرور شما کند باشد، صفحات هم به کندی نمایش داده می‌شوند و این اصلا برای سایتشما و همچنین سئو سایت شما خوب نیست. طبق گفته‌ی گوگل، زمان باز شدن و لود صفحات باید کمتر ۰.۲ ثانیه باشد. در این مقاله من قصد دارم در مورد راه های مطمئن برای افزایش سرعت سایت و کاهش زمان پاسخ سرور، با شما صحبت کنم پس شما از به مطالعه ادامه این مقاله دعوت می‌کنم.

    چگونه زمان پاسخ سرور را افزایش دهیم؟

    چهار عامل اصلی برای تعیین زمان پاسخ سروروجود دارد که در کنار یکدیگر می‌توانند در افزایش یا کاهش سرعت سرورتاثیر داشته باشند.
    در ادامه به ذکر هر مورد و نقد و بررسی آن خواهیم پرداخت.

    ۱) ترافیک وب سایت

    هرچه ترافیک سایتبالاتر باشد به همان میزان سایت شما کند تر خواهد شد. افزایش ترافیک یک نعمت است به شرطی که ما با یک پشتیبانی خوب و استفاده از یک سرور قویاز آن استفاده کنیم.
    در اصل هرچقدر که وب‌سایتشما ترافیکبیشتری داشته باشد از منابع بیشتری در سرور استفاده می‌کند. وقتی ترافیک بالا برود وب‌‌سایتشما کند می‌شود.

    ترافیک چگونه بر زمان پاسخ سرور تاثیر منفی می‌گذارد؟

    فرض کنید شما از فروشگاه خرید کرده اید و در صف پرداخت قرار گرفته اید هر چه قدر که خریداران بیشتر باشند بالطبع صف پرداخت طولانی تر می‌باشد و متصدی توانایی رسیدگی به همه را نخواهد داشت
    دقیقا این اتفاق برای سرور نیز می‌افتد؛ هرچه میزان منابعی که برای سرویس‌دهی به افراد به کار می‌رود بیشتر شود، منابع کمتری برای پشتیبانی از مواردی مانند php برای سرویس‌دهی لازم هستند باقی می‌ماند.

    ۲) استفاده وب سایت از منابع

    اگر صفحات وب سایتشما از منابع کمتری استفاده کنند، زمان پاسخ سروربهبود یافته و نیازی به صرف هزینه بیشتربرای بهبود سرورنیست.
    هر کاری که صفحات سایتشما برای نمایش داده شدن المان ها انجام دهند به استفاده از سرور اضافه می‌کند.
    یک تم معمولی وردپرس چندین stylesheet، اسکریپت و منابع دیگری از سرور مانند تصاویر یا ویدئوها را بارگزاری می‌کند.
    این یعنی برای هر بار نمایش صفحات وب‌ سایت خود چندین بار از وب‌ سرور استفاده می‌کنید و این به بار سرور می‌افزاید.

    اهمیت استفاده از منابع کمتر در نمایش صفحات چیست؟

    در اینجا، مثالی ساده را بیان می‌کنیم؛ فرض کنیم، یک وب سرور می‌تواند در هر ثانیه دقیقا به ۱۰۰ درخواست رسیدگی کند، شما در آن یک ثانیه می‌توانید

    – به چهار بازدیدکننده از صفحه‌ای که از ۲۵ منبع استفاده می‌کند سرویس دهی کنید.
    – به ده بازدیدکننده از صفحه‌ای که از ۱۰ منبع استفاده می‌کند سرویس دهی کنید.
    – به بیست و پنج بازدیدکننده از صفحه‌ای که از ۴ منبع استفاده می‌کند سرویس دهی کنید.
    – به صد بازدیدکننده از صفحه‌ای که از هیچ منبع اضافه‌ای استفاده نمی‌کند سرویس دهی کنید.

    در این مثال ساده، اگر وب مسترشما از منابع صفحات به صورت هوشمندانه استفاده کند، می‌تواند ظرفیت سروررا تا حد بسیار بالایی افزایش دهد. در این صورت نه تنها سرور می‌تواند به بازدیدکننده‌های بیشتری سرویس‌ دهی کند بلکه زمان پاسخ دهی آن سریع‌تر و بارگزاری صفحات زودتر انجام می‌شود.

    ۳)‌ نرم افزار وب سرور

    اگر نرم‌افزار وب سرورخود یا تنظیمات آن را تغییر دهید احتمالا زمان پاسخ سرورارتقا خواهد یافت.
    هرچه صفحات وب‌ سایتشما از منابعی مانند css کمتر استفاده کند، بارگزاری آن‌ها سریع‌تر انجام شده و فشار کمتری بر وب سروروارد خواهد شد. برای این کار می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:


    ۱) فایل‌های CSS خارجی را با هم ترکیب کنید

    بسیاری از تم‌ها و طرح‌ها تمام CSS های مورد استفاده خود را در فایل‌های مختلف تفکیک کرده‌اند اما می‌توان این فایل ها را در یک فایل قرار داد تا صفحه در زمان بارگزاری، منابع کمتری را فراخوانی کند.

    ۲) فایل‌های جاوا اسکریپت خارجی را ترکیب کنید

    درست مانند CSS، جاوا اسکریپت‌هایی که پیج وب‌ سایتشما به کار می‌برد می‌تواند در یک فایل html قرار بگیرد. اغلب اوقات از این روش استفاده نمی‌شود و باعث فراخوانی‌های بیهوده خواهد شد.

    ۳)استفاده از Lazy Load تاخیر در بارگزاری تصاویر

    تاخیر در بارگزاری عکس‌ها به صفحات وبسایت، این امکان را می‌دهد تا المان ها سریع تر نمایش یافته و نیازی به فراخوانی و دانلود تصاویر قبل از نمایش صفحه نباشد.
    با پیروی از نکات ضروری برای افزایش سرعت صفحات می‌توانید، میزان افرادی که سرور شما می‌تواند به طور موثری به آن‌ها سرویس‌دهی کند را افزایش دهید.
    کاهش میزان فایل‌هایی که هر صفحه باید فراخوانی کند هم از میزان کاری که سرور باید انجام دهد می‌کاهد.
    شما می توانید با تغییر نرم افزار وب سرور خود یا تنظیم بهتر آن، زمان پاسخ سرور خود را تا حد زیادی کاهش دهید. اگر بحث مالی آن مطح نیست از فردی بخواهید تا تنظیمات وب سروری که در حال حاضر دارید را تغییر دهید.
    اگر نمی‌خواهید برای این کار هزینه کنید بنابراین باید در مورد وب سرور خود مطالعه کرده و خودتان تصمیم بگیرید. انتخاب یک نرم افزار وب سرور مناسب می تواند بسیاری از مشکلات مربوط به سرعت وب سایت را حل کرده و سرعت سایت شما را افزایش دهد. بهبود و بررسی این نکات اغلب به عهده طراح سایت شما می‌باشد.

    هاستینگ سرور

    ۴) وب هاستینگ

    اگر کیفیت و دامنه فعالیت هاستخود را بهبود ببخشید، می‌توانید زمان پاسخ سروررا کمتر کنید اما برای این کار باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. در ادامه به بررسی هاست های متداول خواهیم پرداخت.

    ۱) هاست وردپرس

    واقعیت این است که اگر شما از پلتفرم وردپرساستفاده می‌کنید راه منطقی این است که از هاستینگ مخصوص وردپرسهم برای وب‌ سایت خود استفاده کنید. این نوع هاست‌ها برای مشکلات مخصوص وردپرس و محتوای داینامیک بهینه‌ سازی شده‌اند. یک هاست خوب وردپرس ماهانه حدود ۱۰۰ هزارتومان قیمت خواهد داشت.

    ۲) هاست مشترک

    هاست مشترکیک گزینه اقتصادی و مقرون به صرفه برای شروع کار است. یک هاست مشترک در ماه مبلغ کمی هزینه در پی خواهد داشت. سال‌ها است که هاست‌های اشتراکیمختلفی برای کسب و کارها به بازار معرفی شده‌اند.

    ۳) هاست VPS

    سرور خصوصی مجازی یا vpsپس از استفاده از سرور مشترک گزینه بعدی شما خواهد بود.
    استفاده از این هاستنیاز به دانش بیشتری یا پرداخت هزینه بالاتری دارد اگر ویژگی‌های بیشتری درخواست کنید این هزینه بالاتر هم خواهد رفت. یکی از این هاست‌ها Knownhostاست که ممکن است از طراحی وب‌ سایت آن‌ها شوکه شوید اما خدمات ارائه شده توسط آن‌ها واقعا مطلوب است.

    ۴) سرور اختصاصی

    سرور اختصاصی در واقع همان دستگاهی است که فقط شما از آن استفاده می‌کنید و مانند هاست vpsدارای اکانت‌های مدیریت شده و غیر مدیریت شده است که گزینه دوم برای افرادی است که دانشی پیرامون استفاده از سرور دارند.
    سرورهای اختصاصیمعمولا ۴۰۰-۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد و از نمونه‌های با کیفیت آن می‌توان به Wired Tree و KnownHost اشاره کرد.

    ۵)‌ سرور ابری

    اگر نیاز به پانل ندارید و خودتان دانش استفاده و تنظیم سرور را دارید، می‌توانید از این گزینه استفاده کنید. برخی از برنامه‌ نویسان از سرورهای ابریبرای برخی از پروژه‌های خود استفاده می‌کنند. از نمونه‌های خوب این سرورها می‌توان به Digital Ocean و ابرآروان اشاره کرد.

    ۵) شبکه های تحویل محتوا

    یک CDN یا شبکه تحویل محتوافایل‌های شما را در سراسر جهان ذخیره می‌کند. این گزینه به کاربران سراسر دنیا این امکان را می‌دهد تا صفحات وب‌ سایتشما را سریع‌تر ببینند چون فایل‌ها را از نزدیک‌ترین مکان به خود دریافت می‌کنند. شبکه‌های تحویل محتوا راه‌حل خوبی برای مواقعی است که کاربران شما در نقاط مختلف دنیا یا در کشور بسیار بزرگ هستند.

    ۶) استفاده از PHP در وب سایت های وردپرس

    همه وب‌ سایت‌های وردپرساز php استفاده می‌کنند و زمان پاسخ سروردر بیشتر آن‌ها پایین است چون به جای بارگزاری یک فایل، سرورباید مراحل دیگری را هم بگذراند، منابع اضافه‌ای را جمع آوری کرده و وظایفی را قبل از پاسخ دادن به مرورگر کامل کند.

    هر چقدر سرورشما برای پاسخ دادن مجبور به انجام کارهای بیشتری باشد، پاسخ دهی آن کندتر خواهد بود.
    بنابراین اگر در صفحات وب خود از کد php استفاده می کنید باید مطمئن شوید کاری که php بر عهده دارد باید وظیفه مهمی باشد که بتوان از آن برای کاهش سرعت پاسخ دهی سرور چشم پوشی کرد.

    روش کار php در اصل به این صورت است که باید قبل از نمایش صفحه مورد درخواست، یک سری وظایف دیگر را کامل کند. سایت های فراوانی وجود دارند که از php استفاده می کنند بدون این که حتی نیازی به آن داشته باشند و باعث کندی وب سایت خود می شوند.

    ۷) کشینگ وبسایت (Caching)

    کاربران وردپرسباید مطمئن شوند که راه حلی برای کش کردن دارند. این گام موثرترین مرحله برای یک کاربر وردپرساست که با استفاده از آن می‌تواند سرعت وب سایتخود را بالا برده و وب سروررا از شر انجام کارهای غیر ضروری نجات دهد.
    برای بالا بردن عملکرد وب سایتخود می‌توانید از W3 Total Cache یا WP Super Cache استفاده کنید.

    روش های بالا تنها بخش مهمی از عواملی است که می‌تواند سرعت سایت شما را بهبود ببخشد، افزایش سرعت سایت و کاهش زمان پاسخ سرور عاملی است که هم رضایت گوگل و هم مخاطب را در پی خواهد داشت
    پس برای داشتن یک سایت حرفه ای و همه فن حریف موارد بالا را جدی بگیرید.
    در ضمن چه عوامل دیگری به نظر شما می‌تواند در بهبود سرعت سرور موثر باشد؟

    منیع: https://amanjacademy.com/how-to-improve-server-response-time/

    بازدید :277
    سه شنبه 20 اسفند 1398زمان :18:26
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    بازاریابی وایسته یا واسطه ایچیست؟ ایا شما هم دوست دارید تا وارد این صنعت پر درامد شوید؟
    برای پاسخ به پرسش های خود و شروع این کار در مسیری درست و مطمئن با ما در این مقاله همراه باشید.
    طیق آماری که امسال توسط Statista منتشر شد، کسب و کارها در سال ۲۰۲۰ در این حوزه حدود ۸.۲ میلیارد دلار هزینه خواهند کرد پس وقت آن رسیده که همین امروز شروع کنید تا شما هم بتوانید بخشی از این سیستم کلیدی و پردرامد باشید.

    بازاریابی وابسته یا واسطه ای چیست؟

    بازاریابی وابستهزمانی اتفاق میافتد که شما محصولات شرکت های دیگر را تبلیغ میکنید و وقتی کسی از طریق لینکی که شما به اشتراک گذاشته اید خریداری میکند، شما کمیسیون خود را از شرکت اول دریافت خواهید کرد
    به عنوان یک شرکت وابستهشما به نوعی یک فروشنده برای شرکت و سازمان اول بوده و به فروش آن‌ها کمک میکنید و این شرکت به شما پاداش میدهد.
    بهترین و کاربردی ترین نکته در مورد این نوع بازاریابیآن است که شما میتوانید این کار را در هر مقیاس کاری یعنی چه برای شرکت های بزرگ چه کوچک انجام دهید؛ به عنوان یه بازاریاب وابستهشما میتوانید محصولات بسیاری از شرکت ها را تبلیغ و از هرکدام جداگانه کمیسیوندریافت کنید.

    بازاریابی وابسته چطور کار میکند؟

    هر شرکت به بازاریاب وابستهخود یک لینک خاص میدهد تا بتواند در نهایت امار کلی فروش خود را بررسی کند و بفهمد هر فروش از طریق کدام بازاریاب واسطه ایانجام شده است.
    وقتی کسی این لینک را کلیک میکند کوکی لینک در دستگاه ذخیره می‌شود این کوکی دو وظیفه اصلی را دنبال میکند:

    1) به شرکت اول کمک میکند بفهمد که این خرید از طریق کدام بازاریاب وابسته انجام شده است
    2) این لینک معمولا دارای یک تاریخ انقضای مصرف دارد( مثل رمز دوم پویای ما!) بنابر این حتی اگر خریدار در پرداخت تاخیر کند شما باز هم کمیسیون خود را دریافت خواهید کرد.

    حال با یک مثال بازاریابی وابسته را بهتر برای شما توضیح میدهم.‌
    فرض کنید یکی از کاربران یا مخاطبان شما پست شما را در مورد خرید بهترین تی شرت های تابستانی میبیند و روی لینک مربوط به ان کلیک میکند و وارد صفحه خرید دیجیکالا میشود.
    اما متوجه میشود که ساعت ۱ عصر است و باید دختر هشت ساله‌ی خود را از مدرسه به خانه بیاورد برای همین خانه را ترک کرده دختر خود را از مدرسه اورده و بعد از صرف ناهار به سایت دیجیکالا باز میگردد و محصولی که به دنبال آن بوده است را پیدا میکند هنگامی که در حال خرید از سایتاست تصمیم میگیرد یک شلوار جین هم خریداری کند.
    اینجا یک اتفاق بسیار عالی میافتد؛
    چون این کوکی یکبار در دستگاه ذخیره شده است؛ شما برای هر دو کالا کمیسیوندریافت خواهید کرد، حتی اگر برای مورد دوم هنوز تبلیغ خاصی انجام نداده باشید.

    از بازاریابی وابسته چقدر میتوانم پول در بیاورم؟

    بهترین پاسخ این است که واقعا درامد ازین طریق هیچ محدودیت خاصی ندارد و این کاملا به دنبال کننده های شما، جامعه هدف شما، شکل تبلیغ و میزان دقت و ممارستی که درآن به کار میبرید بستگی دارد. برای مثال پت فیلین یکی از بلاگرهای امریکایی شهر نیویورک در سال ۲۰۱۷ در یک ماه توانست حدود ۱۰۰ هزار دلار کمیسیوناز سایت امازون فقط دریافت کند که این عدد واقعا بی نظیر است.

    ولی افراد این چنینی چندین سال است که در زمینه بازاریابی و تولید محتوادر حال مطالعه، کار و کسب تجربه می‌باشند پس در شروع، مطمعنا نباید انتظار غیر معقول از خودمان داشته باشیم وبا دید و استراتژی بلند مدت به این صنعت نگاه کنیم.

    چطور بازاریابی وابسته را شروع کنیم

    چطور بازاریابی وابسته یا واسطه ای را شروع کنیم؟

    برای شروع و انجام این کار، ۷ قدم زیر را باید طی کنید:

    ۱) در مورد یک شبکه اجتماعی تصمیم گیری کنید

    گرچه این‌کار تقریبا ساده به نظر می‌رسد ولی از جهاتی خیلی تخصصی است. در سنتی و متداول ترین حالت شما می‌توانید با راه اندازی یک اکانت اینستاگرامو تولید محتوای تصویریو متنی مناسبشروع به جذب مخاطب برای خود کنید.
    البته راه اندازی وبلاگ شخصی نیز میتواند در این مسیر مفید باشد چرا که تقریبا هزینه خاصی ندارد و همچنین، مخاطبان با ارزشی نیز در اختیار شما قرار میدهد.
    استفاده از کانال یوتوبو فیس بوکنیز بسیار مفید است البته متاسفانه نه در ایران!
    قرار دادن لینک خرید در بیو پروفایل شخصیتون در اینستاگرامو تولید محتوای مناسب‌ (که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد) به همراه یک دعوت (call to action) خوب، شما را به سرعت در مسیر موفقیت قرار خواهد داد.

    ۲) بازار مناسب خود را انتخاب کنید

    باید صادق باشیم که اگر شما بخواهید در اینستاگراموارد حوزه طنز یا فشن شوید، شانس شما با حضور بخش قابل توجه و قدرتمندی از بلاگرها و اینفلوئنسرهاکاهش می‌یابد پس باید وارد یک میدان دیگر شد.
    برای مثال نقد فیلم، معرفی کتاب، موزیک و… زمینه رشد بیشتری داشته و مسیر پیشرفت شما با محتوای متفاوت و جذاب به سرعت افزایش می‌یابد.
    موضوعات خود را جذاب و داغ نگه دارید و با عکس‌های خاص و متفاوت برگ برنده خود را نشان دهید.
    برای مثال وقتی همه ما درگیر موضوعات متداول و رایج اینستاگرامبودیم یکی از دوستان من شروع به نقد و بررسی مسابقات والیبال به طور حرفه ای کرد و الان میتوان گفت در حوزه خود بی رقیب است.
    حالا الان او شاید نتواند بازاریاب وابستهکیف چرم باشد ولی درفروش لباس ورزشی می‌تواند عالی عمل کند.
    بعد از انکه در یک زمینه خاص حرفه ای شدید و مخاطبان خود را پیدا کردید حال میتوانید زمینه فعالیت خود را گسترش دهید و شانس خود را در انتخاب جامعه هدف خود افزایش دهید.

    توجه: اگر میخواهید در یک زمینه خودتان تولید کننده محتوا باشید حتما چیزی را انتخاب کنید که عاشق آن هستید و توانایی مربوط به آن را در خود می‌بینید، حتی اگر رقابت در آن سنگین بود.

    افراد زیادی را میشناسم که بی علاقه و صرفا بخاطر جو رقابتی کم وارد یک حوزه شدند و وقتی رشد کردند و کار کمی سخت شد نتوانستند درآن رقابت کنند، چون چیزی برای ارائه نداشتند واین بخاطر جریان نداشتن علاقه، در آن موضوع خاص بود.

    ۳)‌ برنامه بازاریابی وابسته خود را پیدا کنید

    ما به طور کلی سه دسته برنامه بازاریابی وابستهداریم:

    1) برنامه بازاریابی با کمیسیون بالا وتعداد خریدار کم

    این برنامه برای بازارهای کوچک ولی پر درامد میبباشد، برای مثال یک استارتاپ به شما میگوید اگر شما فقط ماهی ۸۰ مشتری به روش خود و از طریق لینکی که در اختیار شما قرار می‌دهیم به سمت ما بفرستید، ما به شما ماهی ۲ میلیون تومان میدهیم .
    این میزان درامد برای این تعداد مشتری بسیار عالی میباشد و معمولا این برنامه ها رقابت بالاتری بین بازاریابان واسطه ایدارد . البته اگر تازه کار هستید ورود به این برنامه به شما توصیه نمیشود چون رقبای شما بازاریاب‌هایی حرفه ای، با سابقه فعالیت و اعتبار بالا هستند.

    2) برنامه هایی با کمیسیون کم و تعداد خریدار بالا

    این برنامه ها گرچه کمیسیونکمی دارند ولی محصولاتشان جذابیت بالاتری برای جامعه دارد.
    همه ما پلی استیشن ۴ بازی کرده ایم، این کنسول بازی دارای بازی های بسیار متنوعی است که فروش بالایی داشته و به طور میانگین ۳۰۰-۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد.
    کمیسیون فروش هر یک از این بازی ها شاید حدود ۱۰ هزار تومان باشد.
    مزیت این برنامه این است که معمولا فروشگاه ها محصولات خود را به صورت پکیج به به شما ارائه می‌دهند مثلا یکی از تبلیغات جالب سایت آمارون برای بازاریابان واسطه ایبدین شکل می‌باشد:

    در هر چیزی که از آمازون بفروشید میتوانید ۱۰٪ کمیسیون بگیرید

    نکته جالب و خوب در مورد این برنامه ها این است که شما کمیسیونهرآنچه که از طریق لینک شما خریداری میشود را دریافت میکنید نه فقط همان چیزی که تبلیغ کرده اید.
    برای مثال شما یک پودرلباس شویی تبلیغ میکنید و کاربر شما از طریق لینک شما به خرید اقدام میکند اما نظرش عوض میشود و تصمیم میگیرد یک ماشین لباس شویی هم خریداری کند!
    شما کمیسیونهر دو را دریافت خواهید کرد. همینقدر هیجان انگیز!
    ولی شما برای سود دهی خوب نیاز به ترافیک و حجم مخاطب قابل توجهی نیاز دارید.

    3) برنامه هایی با کمیسیون بالا و تعداد خریداربالا

    این برنامه ها غالبا مبنی بر نیازهای جامعه بوده و علاوه بر جذابیت، خریدارهای زیادی نیز دارد
    برای مثال مواد غذایی یا لباس های فصل؛
    نکته منفی این برنامه ها این است که آن‌ها فقط بازاریاب های واسطه ایبا تجربه ی بالا را به خدمت میگیرند چون آن‌ها قطعا در این حوزه درصد موفقیت بیشتری دارند.
    پس برای مبتدیان استفاده از این برنامه توصیه نمی‌شود.

    چطور تصمیم بگیریم از کدام برنامه بازاریابی وابسته استفاده کنیم؟

    این کاملا بستگی به بازار، مهارت و تخصص شما دارد
    اگر شما مصرف کننده را هدف قرار می‌دهید احتمالا کمیسیون کمتر و حجم فروش بیشتر برای شما مناسب تر می‌باشد
    اما اگر مخاطبان شما کسب و کارها هستند استفاده از مدل اول بسیار مناسب می‌باشد
    مهم ترین و محبوب ترین برای برنامه نوع اول، فروش هاست، دامنه وخدمات مربوط به سایتمیباشد.



    مشاهده پست مشابه : بزرگ کردن آلت تناسلی | همه چیز درباره آلت تناسلی
    بازدید :269
    سه شنبه 20 اسفند 1398زمان :15:25
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    به وبلاگ خود خوش امدید
    با سلام.به دنیای ویستا بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز ویستا بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در ویستا بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید. در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در ویستا بلاگ سپری نمایید...
    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    • آرشیو لینک ها
    آمار سایت
    • کل مطالب : 4
    • کل نظرات : 0
    • افراد آنلاین : 1
    • تعداد اعضا : 0
    • بازدید امروز : 5
    • بازدید کننده امروز : 5
    • باردید دیروز : 3
    • بازدید کننده دیروز : 4
    • گوگل امروز : 0
    • گوگل دیروز : 0
    • بازدید هفته : 6
    • بازدید ماه : 39
    • بازدید سال : 366
    • بازدید کلی : 7099
    کدهای اختصاصی